Zakres szkolenia
Zarządzanie ludźmi i zespołamiTytuł szkolenia
Trening kierowników – rozwój i zarządzanie zespołem w narzędziach SMART9 Management Tools
Termin
6-7.12.2018
Czas trwania
16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz.9.30-16.30
Forma zajęć
wykład, dyskusja, testy, studia przypadków, ćwiczenia interaktywneLiczba uczestników
15Koszt
900.00 PLNProwadzący
Mirosław SłowikowskiAdresat
- kadra kierownicza urzędów wszystkich szczebli
- osoby zarządzające grupami pracowników (kierownicy, naczelnicy, koordynatorzy)
- pracownicy biur ds. kadr
- osoby, które w przyszłości chcą zarządzać zespołami i chcą nabyć kompetencje kierownicze
Cele
Wdrożenie spersonalizowanych narzędzi doboru i kierowania personelem oraz rozwój indywidualnego potencjału kierownika
Efekty szkolenia
- rozpoznanie i ulepszenie własnego stylu kierowania personelem
- umiejętność wyznaczania odpowiednich pracowników
- do konkretnych zadań
- umiejętność indywidualnego motywowania, kierowania, delegowania, egzekwowania zadań
- budowanie efektywnych, spójnych, zróżnicowanych zespołów
Program
- Wyzwania stojące przed menedżerami
czy istnieją „złote” reguły zarządzania, które budują kompetencje kierownika?
jakie indywidualne cechy należy wypracować, aby stać się skutecznym liderem ludzi?
kierownik fachowiec czy kierownik lider - a może jest wspólny mianownik?
- SMART9 Management Diagnostics – badanie indywidualnego profilu zarządzania ludźmi
potencjał menedżerski – indywidualne mocne strony
i wyzwania, świadome i nieświadome działania
proces podejmowania decyzji, mistyfikacyjne przeświadczenia o sobie samym jako przywódcy
- „Znam moich ludzi” (case study) kierownicy nauczą się rozpoznawać potencjał tkwiący w ich pracownikach w modelu SMART9 Team zdeterminowane przez:
predyspozycje do wykonywania delegowanych zadań
metody wyznaczania i egzekwowania celów
indywidualne motywatory
potencjał rozwojowy pracownika
- Zarządzanie przez targetowane delegowanie motywacyjne
- Gra zespołowa – „ Urząd”. Gra ma na celu ugruntowanie i praktyczne wdrożenie pozyskanych kompetencji w zakresie komunikacji, wyznaczania celów, delegowania, motywowania oraz pozostałych kompetencji i umiejętności menedżerskich