Zakres szkolenia
Rozwój kompetencji osobistychTytuł szkolenia
Trudny klient czy trudny urząd - zasady budowania pozytywnych relacji urzędnika z obywatelem
Termin
15-16.05.2023
Czas trwania
16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz.9.30-16.30
Forma zajęć
Szkolenie stacjonarne: wykład, dyskusja, testy, studia przypadków, ćwiczenia interaktywneLiczba uczestników
15Koszt
800.00 PLNProwadzący
Mirosław SłowikowskiAdresat
urzędnicy mający kontakt z klientami
Cele
Wdrożenie spersonalizowanych narzędzi doboru i kierowania personelem oraz rozwój indywidualnego potencjału kierownika
Efekty szkolenia
- umiejętność stworzenia dobrej i profesjonalnej relacji z klientem
- rozbrajanie klientów z negatywnym nastawieniem
- zrozumienie zachowań klienta i umiejętność dostrojenia reakcji
- wiele praktycznej wiedzy i rozwiązań
Program
|