Nabór do projektu Akademia Zarządzania w Administracji Publicznej – spotkanie informacyjne
Serdecznie zapraszamy na spotkania informacyjne w sprawie naboru do projektu Akademia Zarządzania w Administracji Publicznej. Spotkania odbędą się 5 i 15 marca.
Najbliższe spotkania:
- 5 marca br. (piątek), godz. 10:00 – 11:00,
- 15 marca 2021 r. (poniedziałek), 15:00 – 16:00.
Spotkanie realizowane są w formule online. Zapisy przyjmujemy za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.
Nabór
Od 8 lutego do 19 marca 2021 r. przyjmujemy zgłoszenia do udziału w projekcie Akademia Zarządzania w Administracji Publicznej. Udział w projekcie jest bezpłatny.
Akademia Zarządzania w Administracji Publicznej
Akademia Zarządzania w Administracji Publicznej to projekt rozwijania umiejętności i podnoszenia kompetencji zarządczych kadry średniego szczebla zarządzania w administracji publicznej. Projekt jest realizowany w partnerstwie z:
- Finnish Institute of Public Management Ltd (HAUS),
- University of Public Service (UPS).
Celem projektu jest:
- poprawa jakości zarządzania w instytucjach administracji publicznej,
- wzmocnienie kompetencji kadry zarządzającej administracji publicznej.
Adresat projektu
Projekt obejmuje wsparciem instytucje administracji rządowej (ministerstwa, urzędy centralne, wojewódzkie i jednostki podległe). Uczestnikami projektu są przedstawiciele kadry zarządzającej średniego szczebla w instytucjach administracji publicznej (tj. z-cy dyrektorów departamentów, biur, zespołów; naczelnicy, itd.), wykazujący potrzebę rozwijania umiejętności i podnoszenia wiedzy w zakresie wskazanym w opisie celu projektu.
Finansowanie projektu
Projekt wdrażany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, oś priorytetowa: IV Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, działanie: 4.2. programy mobilności ponadnarodowej.
Więcej na temat projektu w tym program na stronie internetowej projektu.