Zakres szkolenia

Umiejętności

Tytuł szkolenia

5 kluczowych rozmów kierownika - oczekiwania, rozwój osobisty, rezultaty, konflikt i mediacje - praktyczny warsztat

Termin

07-12-2015, 08-12-2015

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.00-16.00

Forma zajęć

wykład, dyskusja, testy, studia przypadków, ćwiczenia interaktywne

Liczba uczestników

15

Koszt

900.00 PLN

Adresat

  • kadra kierownicza średniego szczebla
  • pracownicy komórek ds. kadr i szkoleń
  • koordynatorzy zespołów projektowych w urzędach

Cele

Doskonalenie umiejętności budowania partnerskich relacji z podwładnymi i współpracownikami

Efekty szkolenia

  • poszerzenie wiedzy z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej w odniesieniu do podwładnych i współpracowników
  • podniesienie poziomu umiejętności radzenia sobie z trudnościami prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych

Program

  • Rola komunikacji w organizacji
  • Podstawy  komunikacji interpersonalnej kierownika
  • Efektywna komunikacja w trakcie rozmowy: werbalna i  niewerbalna
  • Identyfikacja indywidualnego stylu komunikowania się z innymi
  • w metodologii SMART9 Communication
  • Rozmowa na temat oczekiwań i rezultatów
  1. przygotowanie do rozmowy
  2. sposób prowadzenia rozmowy
  3. wyrażanie szacunku i uznania
  4. przekazywanie konstruktywnych informacji zwrotnych
  • Rozmowa na temat rozwoju
  1. dotychczasowe efekty pracy a kierunki rozwoju pracownika
  2. metody i narzędzia możliwe do wykorzystania w procesie rozwoju
  • Kierownik wobec konfliktów
  1. nowoczesne podejście do zjawiska konfliktu
  2. strategie rozstrzygania konfliktów – rola menedżera
  • Relacje interpersonalne w praktyce – studium przypadku (scenki moderowane)
  1. typy trudnych współpracowników
  2. sposoby podejścia do ludzi o różnym charakterze
  3. strategie radzenia sobie z presją i manipulacją
  • Błędy najczęściej popełniane w trakcie prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych oraz sposoby zapobiegania im