Skuteczny lider w administracji
Rola lidera wydaje się dziś trudniejsza niż kiedykolwiek dotąd, ale tak jak kiedyś dziś również są osoby, które z ta rolą radzą sobie lepiej niż pozostali.
Celem warsztatu jest poznanie wybranych czynników efektywności i kompetencji lidera. Uczestnicy będą mieli okazję doświadczyć wyzwań, jakie stwarza kierowanie zespołem, wyciągnąć swoje osobiste wnioski i zdecydować, czy jest to ścieżka kariery, którą chcą podążać.
Dariusz Wawrzeniecki
Psycholog, specjalista, praktyk w obszarach: komunikacjai rozwój. Facylitator. Trener rozwoju osobistego. Wykładowca akademicki. Organizator i merytoryczny opiekun Ogólnopolskiego Turnieju Negocjacyjnego. Prowadzi specjalistyczne warsztaty, podnoszące w trwały sposób indywidualną i grupową skuteczność działania zespołów zarządzających oraz stopień rozumienia procesów ludzkich w organizacjach.
Krzysztof Bobiński
psycholog społeczny, trener biznesu. Głównym obszarem jego zainteresowań jest funkcjonowanie zespołów oraz rozwiązywanie konfliktów (negocjacje, mediacje, facylitacja) ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Psychologii. Specjalizacja Psychologia Pracy, ścieżka rozwoju osobistego.
Posiada doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku, zarówno w prowadzonych projektach jak i również w kierowaniu międzynarodowymi zespołami. Współpracował z różnymi zespołami sprzedażowymi o różnej charakterystyce.
Od kwietnia 2014 do 2017 Dyrektor ds. Administracji Sprzedaży i Logistyki na Europę Centralną i Wschodnią (CEE).
Pracując w korporacji prowadził szkolenia i warsztaty wewnętrzne oraz zewnętrzne, coachingi (Certyfikacja na Coacha ICC 2010).
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: komunikacja, obsługa klienta, rozwiązywanie konfliktów, negocjacje, mediacje, facylitacja, asertywność, radzenie sobie ze stresem, zarządzanie czasem oraz kształcenie cech przywódczych.