Zakres szkolenia
Rozwój kompetencji osobistychTytuł szkolenia
Przyjazny język urzędowy i skuteczna komunikacja w administracji publicznej
Termin
7-8.05.2024
Czas trwania
2 dni szkoleniowe, 16 godzin dydaktycznych (godz. 8.00-15.00)
Forma zajęć
Szkolenie stacjonarneLiczba uczestników
15Koszt
850.00 PLNProwadzący
Joanna Kałużna-RossAdresat
Pracownicy administracji publicznej
Cele
- zapoznanie słuchaczy z podstawowymi zasadami poprawnego redagowania tekstów urzędowych,
- doskonalenie kompetencji językowej i komunikacyjnej potrzebnych w życiu zawodowym – poprawności, sprawności, skuteczności i estetyki posługiwania się językiem polskim,
- ćwiczenie technik komunikacji i umiejętności interpersonalnych.
Efekty szkolenia
W dzisiejszym świecie dobra komunikacja z klientem jest wyznacznikiem wysokiej jakości usług i skuteczności funkcjonowania urzędu. Właściwe rozpoznanie oczekiwań, sposób prowadzenia rozmowy oraz asertywna postawa urzędnika czynią komunikację z klientem skuteczną dla obu stron.
Korzyści dla uczestnika:
- umiejętność przygotowywania tekstów urzędowych będących wzorem jasności, precyzji i zwięzłości,
- autodiagnoza stylu komunikowania,
- poznanie zasad efektywnej komunikacji w kontaktach urzędowych,
- zwiększenie świadomości popełnianych błędów,
- pewność siebie i swoboda podczas rozmowy.
Program
Szkolenie ma charakter warsztatowy. Zajęcia prowadzone są metodami aktywnymi: burza mózgów, ćwiczenia indywidualne i w grupach, analiza przypadku, dyskusje moderowane, krótkie prezentacje i testy diagnostyczne.
|