Zakres szkolenia
Rozwój kompetencji osobistychTytuł szkolenia
Udzielanie informacji zwrotnej z elementami technik motywowania i oceniania pracowników – warsztat
Termin
19.11.2024
Czas trwania
1 dzień szkoleniowy (7 godzin dydaktycznych), godz. 9.00-15.00
Forma zajęć
szkolenie stacjonarneLiczba uczestników
16Koszt
550.00 PLNProwadzący
Michał DudońAdresat
Kadra zarządzająca wyższego i niższego szczebla w administracji publicznej
Cele
Nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu technik udzielania informacji zwrotnej
Efekty szkolenia
Uczestnik po szkoleniu:
- pozna potrzeby swoich pracowników w aspekcie otrzymywania i udzielania informacji zwrotnej
- nauczy się jak zwiększać efektywność pracownika dzięki aktywnemu słuchaniu i właściwym komunikatom
- nauczy się udzielać konstruktywnego feedbacku
- pozna technikę feedfarward
- rozwinie kompetencje społeczne w zakresie komunikacji interpersonalnej
Program
-
Rodzaje i rola informacji zwrotnej czyli znaczenie oceny działań pracownika
- Rodzaje informacji zwrotnej
- Techniki przekazywania trudnych decyzji
- Jak udzielać feedbacku we właściwy sposób (pochwała, nagana, reprymenda)
- Zasady budowania rozmowy motywującej a dyscyplinującej (pozytywna krytyka)
- Kluczowe błędy w rozmowie ( ocenianie osoby, nie zachowania itp.)
- Jak udzielić feedbacku motywującego na odległość?
- Feedfarward, czyli co?
- Praktyczne modele informacji zwrotnej ( SSC, STAGES)
-
Co powinna zawierać ocena pracownicza, czyli co mam zakomunikować?
- Teoria wzmacniania zachowań wg Skinnera i jak wdrażać ją w komunikacji z pracownikami
- Pochwała a uznanie dokonań – różnice (praca warsztatowa, na przykładach)
- Jak mówić, by zespół/pracownik czuł się ważny, nie tylko potrzebny
- Dlaczego metoda „kanapki” już nie działa
- Znaczenie słów „ale, jednak, niestety, mam nadzieję” w udzielaniu informacji zwrotnej i ocenie pracownika
- Warsztat praktyczny pisania komunikatów
- Podsumowanie, wnioski