Tytuł szkolenia

Kierowanie zespołem SMART 9- różne osobowości, rozwój pracownika, narzędzia delegowania, motywowanie

Termin

25-09-2024, 26-09-2024

Termin

25-26.09.2024

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.30-16.30

Forma zajęć

Szkolenie stacjonarne, wykład, dyskusja, testy, studia przypadków, ćwiczenia interaktywne

Liczba uczestników

15

Koszt

850.00 PLN

Adresat

  • Kadra kierownicza urzędów
  • Pracownicy komórek ds. kadr i szkoleń
  • Koordynatorzy zespołów projektowych w urzędach

Cele

  • Doskonalenie umiejętności budowania partnerskich relacji z podwładnymi i współpracownikami
  • Budowanie relacji także z mniej doświadczonymi pracownikami

Efekty szkolenia

  • poszerzenie wiedzy z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej w odniesieniu do podwładnych i współpracowników
  • podniesienie poziomu umiejętności radzenia sobie z trudnościami prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych
  • wiele praktycznych doświadczeń i rozwiązań 

Program

  1. Rola komunikacji w organizacji
  2. Podstawy komunikacji interpersonalnej kierownika
  3. Efektywna komunikacja w trakcie rozmowy: werbalna i niewerbalna
  4. Rozmowy z pracownikami o różnych profilach psychologicznych
    • Sposób prowadzenia rozmowy
    • Wyrażanie szacunku i uznania
    • Przekazywanie konstruktywnych informacji zwrotnych
  5. Rozmowa na temat rozwoju
    • Dotychczasowe efekty pracy a kierunki rozwoju pracownika
    • Metody i narzędzia możliwe do wykorzystania w procesie rozwoju
  6. Kierownik wobec konfliktów w formie Gry Nieznany Kontynent
    • Nowoczesne podejście do zjawiska konfliktu
    • Strategie rozstrzygania konfliktów – rola menedżera
  7. Relacje interpersonalne w praktyce – studium przypadku (scenki moderowane)
    • Typy trudnych współpracowników
    • Sposoby podejścia do ludzi o różnym charakterze
  8. Błędy najczęściej popełniane w trakcie prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych oraz sposoby zapobiegania im