Tytuł szkolenia

Profesjonalna obsługa Klienta – trudne sytuacje, agresja, manipulacje, nieuzasadnione pretensje

Termin

05-12-2024, 06-12-2024

Termin

5-6.12.2024

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz.9.30-16.30

Forma zajęć

Szkolenie stacjonarne, wykład, dyskusja, testy, studia przypadków, ćwiczenia interaktywne

Liczba uczestników

15

Koszt

850.00 PLN

Adresat

Urzędnicy mający kontakt z klientami

Cele

Wdrożenie spersonalizowanych narzędzi doboru i kierowania personelem oraz rozwój indywidualnego potencjału kierownika

Efekty szkolenia

  • Umiejętność stworzenia dobrej i profesjonalnej relacji z klientem
  • Rozbrajanie klientów z negatywnym nastawieniem
  • Zrozumienie zachowań klienta i umiejętność dostrojenia reakcji
  • Wiele praktycznej wiedzy i rozwiązań

Program

  1. Profesjonalizm w obsłudze trudnego klienta w urzędzie
    • Trzy aspekty obsługi klienta
    • Sposoby budowania pozytywnego kontaktu z klientem
    • Zasady kierowania rozmową z klientem
    • Nastawienia i uprzedzenia, pierwsze wrażenie
  2. Skąd „bierze się” trudny klient, diagnozowanie typów trudnego klienta
    • Agresywny
    • Perfekcjonista
    • Lojalista
    • „Piotruś pan”
    • Niezdecydowany
    • Racjonalista
    • Zwycięzca
  3. Konflikt z „trudnym klientem"
    • Zrozumienie natury konfliktów
    • Studia przypadków – analiza
  4. Ćwiczenie „Spotkanie z klientem” – jak dostosować komunikację werbalną i niewerbalną do poszczególnych klientów
  5. Nauka kontrolowania siebie i swoich emocji w trudnych sytuacjach
  6. „Magiczne zwroty” w relacji z klientem
  7. Techniki wywierania pozytywnego wpływu na klientów
  8. Obrona przed chwytami manipulacyjnymi, perswazyjnymi i erystycznymi klientów
  9. Techniki regeneracji psychofizycznej i wzmacniania systemu nerwowego w trakcie i po pracy