Tytuł szkolenia

Komunikacja i współpraca w zespole oparta na różnych typach osobowości

Termin

19-05-2025

Termin

19.05.2025

Czas trwania

8 godzin dydaktycznych (1 dzień), godz. 9.00-16.00

Forma zajęć

Stacjonarne

Liczba uczestników

18

Koszt

690.00 PLN

Prowadzący

Adam Stolarzewicz

Adresat

  • Wszyscy, którzy chcą udoskonalić swoje kontakty interpersonalne z innymi ludźmi, lepiej zrozumieć siebie i współpracowników
  • Zarówno pracownicy jak i osoby na stanowiskach kierowniczych

Cele

Celem szkolenia jest zrozumienie różnic pomiędzy ludźmi wynikających z poszczególnych typów osobowości, uświadomienie sobie skutecznych sposobów zarządzania własną wydajnością i motywacją, zrozumienie i poznanie swoich własnych mocnych stron i potencjalnych obszarów do rozwoju w kontaktach z innymi ludźmi. Dodatkowo celem warsztatów jest zdobycie umiejętności rozpoznawania preferencji i typów osobowości według metodologii Insights u innych osób.

Efekty szkolenia

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą:

  • Świadomi swoich preferencji wynikających z osobowości jungowskiej
  • Skuteczniej budowali relacje z innymi ludźmi dzięki zrozumieniu preferencji wynikających z osobowości partnera rozmowy
  • Umiejętnie dostosowywali swój styl zachowania w celu budowania satysfakcjonujących relacji i osiągania założonych celów.

Program

  • Siła percepcji w procesie relacji z innymi - uświadomienie efektów percepcji i ich znaczenie w codziennych interakcjach
  • Energie kolorystyczne Insights®Discovery™ - wprowadzenie do metodologii, zrozumienie różnic pomiędzy poszczególnymi typami psychologii jungowskiej, zrozumienie metodologii opartej na parach preferencji jungowskich – intro-ekstrawersja, myślenie-uczucia, doznania-intuicja ułatwiająca zrozumienie wyników badania Insights®Discovery™
  • Profil Indywidualny Insights – praca z własnym profilem, poznanie 8 podstawowych typów Insights
  • Różnice w działaniu, potrzebach informacyjnych oraz reakcjach w zależności od dominującej energii kolorystycznej oraz metody budowania z nimi prawidłowych reakcji, poznanie i zrozumienie zachowań zarówno własnych jak i innych osób
  • Metody szybkiego rozpoznawanie stylów energii kolorystycznej partnera interakcji w oparciu o mowę ciała, sposób wypowiadania się, interakcje i środowisko pracy
  • Techniki adaptacji i akomodacji zachowań w zależności od korelacji własnego typu z typami partnera interakcji
  • Metody współpracy i komunikacji wspierające efektywną pracę zespołową i zapobiegające powstawaniu konfliktów – praca z typami antagonistycznymi, metody skutecznych reakcji i radzenia sobie z własnym antagonistą